  • Data: 2008-07-30 16:03:33
    Temat: Re: Problem z weryfikacją euroNIP
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:slrng90o8n.8e6.joshua@tau.ceti.pl...

    > Mój internethttp://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/la
    ng.do?fromWhichPage=viesh...
    > podał przed chwilą: "Tak, numer VAT aktywny"
    >
    > --
    > andreas

    A u mnie znowu przeciazenie :)
    BTW jesli nie pojawiaja sie dane firmy, to dla pierwszej transakcji
    warto skorzystac z uslug biura wymiany informacji w Koninie - wysylasz
    mailem zapytanie i w ciagu kilku/kilkunastu godzin masz odpowiedz.
    Przy kolejnych fakturach wystarczy wydruk z neta ze dany numer jest
    aktywny.

    PS. pamietaj ze w takim mailu musza byc odpowiednie dane: http://tiny.pl/2172
    Aha - panie w Koninie najwyrazniej nie maja zbyt duzo zapytan od
    podatnikow nie-UE
    i dzwonia sie spytac po co ci taka weryfikacja. Wiec wpisz od razu im
    w maila co i jak,
    ze to uslugi NP a nie WDT/WNT.