  • Data: 2008-07-30 15:52:53
    Temat: Re: Problem z weryfikacją euroNIP
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lip, 17:22, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > Delikatna różnica leży w wymaganiach dla numeru:
    > dla transakcji wewnątrzwspólnotowych
    > musi być WAŻNY numer identyfikacyjny do celów VAT.
    >
    > Dla NP wystarczy tylko numer.

    Mi wychodzi jednoznacznie, ze nie potrzeba zadnego numeu.
    Jesli nie podasz na fakturze numeru, to bedzie faktura wadliwa
    ale jesli kontrahent bedzie faktycznie podatnikiem dla tej transakcji,
    to wszytsko bedzie gralo od strony podatkowej - tzn NP bedzie OK.
    (Oczywiscie mandacik bedzie w plecy + czas stracony na udowadnianie
    swoich racji).

    Podsumowujac, najlepiej podawac EuroNIP + ew. numer krajowy + miec
    jakas korespondencje od klienta.