  • Data: 2008-07-31 04:53:55
    Temat: Re: Problem z weryfikacją euroNIP
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 07:47:27 -0700 (PDT), r...@o...pl napisał(a):

    > Cos im sie zacielo? Ta stronka linkuje na goraca do baz krajow
    > czlonkowskich.

    Najciekawsze, że ten błąd powtarzał się przy tym jednym jedynym numerze. Jak
    się zmieniło choć jedną cyfrę to wyrzucało "invalid VAT number", jak
    wprowadzałem inny niemiecki numer to potwierdzało że jest prawidłowy...
    I działo się tak od wczoraj, dopiero jakiś czas po wysłaniu artykułu
    nagle się poprawiło :)

    > Tak, maja linka do tej samej bazy do ktorej linkuje ta stronka KE,
    > z tym ze moga sprawdzac duzo wiecej niz tylko poprawnosc numeru w dniu
    > sprawdzenia.

    Przydałoby się coś takiego i dla szaraczków :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004