  • Data: 2004-12-30 18:23:26
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > I tak możemy w nieskończoność.
    > Czas pokaże kto się myli.

    Już pokazuje.
    Ile nowych aut staniało ostatnio?

    Bo ja jakoś obserwuję odwrotny trend.....

    > Mów pan za siebie.
    > Mną nie.

    Jakoś ciężko mi tak na słowo uwierzyć....
    Przeważnie czym kto więcej społecznikuje werbalnie tym więcej o swojej
    kieszeni myśli....

    > Marzą o nowych

    Ano właśnie.

    >, ale większość nie zarabia tyle co dr Kulczyk

    I dlatego wcale większość nie musi koniecznie jeździć autami takimi jak
    Kulczyk.