  • Data: 2004-12-31 01:12:37
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Ph.D.,

    Friday, December 31, 2004, 1:38:26 AM, you wrote:

    [...]

    > Stalin też obserwował odwrotny do racjonalnego.
    > Co ja ci będę człowieku tłumaczył, skoro ty wiesz. Chcesz prosto na ty to
    > proszę:
    > Jesteś za mafią byłych cinkciarzy, którzy walą ceny starych gablot w górę,
    > żeby zarobić na biednych Polakach jak najwięcej.
    > Ja jestem za tym , żeby wielu nawet biednych Polaków stać było na własne
    > dobre, sprawne cztery kółka, ponieważ jestem jednym z nich.
    > Tu się synek mijamy w poglądach i to koniec nawijki z przygłupem z mafii.

    Zostało zadane dość proste pytanie, na które - zamiast odpowiedzi -
    wydaliłeś z siebie wyjątkowo obraźliwy stek banałów.

    Podaj mi, bardzo proszę, konkretne ceny konkretnych marek _nowych_
    samochodów, które w ostatnim czasie potaniały. I nie chodzi o sezonową
    ucieczkę sprzedawców z samochodami z rocznika 2004, tylko o normalne
    ceny.

    Za 'przygłupa z mafii' masz *PLONK* warning!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl