    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Praca Ankieter podatki
    Date: Wed, 31 Jan 2007 19:26:27 -0600

    news:Pine.WNT.4.64.0702010056230.2836@athlon64...

    > No czekaj.
    > A co z "resztą pod stołem"? Nie przystaje do tezy że "pracodawcę i tak
    > nic nie kosztuje" :) - jeśli *ma* pieniądze na wypłatę "pod stołem".

    to i tak wyjdzie mniej przypadków niż oszczedzanie na pracowniku i wlepianie
    mu umów zleceń.
    Po za tym, umowy zlecenie leciały oficjalnie i nie trzeba się było z tym
    kryć, a rzadko kto poszedł do sądu po swoje.
    Płacenie pod stolem już nie jest takie proste. na pewno będzie, bo nie ma
    cudów, wszędzie jest.Na pewno będzie mniej niż obecnie pseudo umów zleceń,
    czy o dzieło.
    Po za tym zniknie wyścig szczurów pomiędzy pracownikami, na zasadzie, jak ty
    niechcesz na umowę zlecenie, to inny zechce więc spadaj.
    Po kolejne, pieniądze na wypłate pod stołem też trzeba mieć. Nie da się w
    ten sposób utrzymać większego zakładu na dłuższą metę.