  • Data: 2003-11-04 15:21:00
    Temat: Re: Podpis klienta - odbiorcy na fakturze VAT
    Od: "Pollux" <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pollux" <s...@n...com
    > napisał w wiadomości news:bo3sui$seh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Powiedzmy ze się cieszę, że się Panowie nagadali.
    Wszak proszę o odpowiedź merytoryczną. Pytania jasne,
    zadośćuczynić życzeniu mojemu proszę.

    Co to jest i jakie skutki prawne niesie z sobą podpis
    klienta na fakturze ??? Gdzie jest źródło na ten temat ??
    (jakiś Dz.Ust, albo Mon.Pol, albo cokolwiek co mi
    rozjaśni problem ??

    Pollux