  • Data: 2003-11-05 07:33:25
    Temat: Re: Re[2]: Podpis klienta - odbiorcy na fakturze VAT
    Od: "Pollux" <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik"
    <k...@o...pl> napisał w wiadomo?ci
    news:397115349.20031105024706@online.pl...

    Wyjątkowo serdecznie dziękuję za wypowiedź, zgadza się to z moimi
    intuicjami także. Klient podpisał i "widziały gały co brały", z mojej strony
    sprawa jest bezdyskusyjnie rzetelna. Jego syn - księgowy - któremu ostatnio
    przywaliłem "przy ludziach" za chamskie zachowanie - odesłał mi fakturę
    po tygodniu twierdząc, ze jest skłonny zapłacić połowę. Jakieś targi
    nieplanowane ??. Oczywiście przyłożyłem mu pisząc że następne
    odesłanie faktury uzgodnionej i podpisanej przez właściciela firmy
    skończy się powiadomieniem urzędu skarbowego o takiej praktyce.
    Takie trochę strachy na lachy, ale podziałało odrobinę.
    Tym razem mi nie odesłał, ale stwierdził że podpis złożony przez
    ojca- właściciela (klienta) to "w myśl obowiązujących przepisów"
    jest tylko podpis i nic więcej. Wobec tego faktura jest dokumentem
    potwierdzającym co ???? nic chyba, bo transakcja nie ma sensu,
    możemy wypisać co nam się podoba, klient podpisze "cyrograf"
    i dalej może trwać szczęście ??? Ja zaksięgowałem tę fakturę,
    uiściłem co trzeba ( vat i dochodowy), posłałem wezwanie
    do zapłaty i czekam.

    Dzięki Ci za czas i tekst

    Pollux