  • Data: 2009-03-05 12:17:59
    Temat: Re: Podatek VAT na Allegro
    Od: "Jerzyn" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrngqqgk2.ahn.proteus@pl-test.org...
    > On 2009-03-05, Jerzyn <p...@o...eu> wrote:
    >>
    > VAT to jest podatek którzy przedsiębiorca płaci *za Ciebie*.
    > Podziękuj ładnie fiskusowi i doczytaj sobie w google, np. tu:
    >
    > http://di.com.pl/archiwum/12484.html
    Zwykle zlodziejstwo, interpretacja tez zalezna widac od urzedu, jedne
    pozwalaja inne nie.Jedna Polska a prawo jest wedlug tego kto rano wstanie i
    rzadzi.Sklepy powinny szum jakis zrobic, bo jesli bede chcial cos kupi to
    sie zastanowie jaki bedzie koszt przesylki.Allegro powinno stosowac jakies
    wykupywanie oplat za przesylke lub cos podobnego. Jesli ja wysle znaczki
    wysylajacemu to jakim prawem ktos od moich znaczkow placi jeszcze vAT