  • Data: 2009-03-06 07:58:43
    Temat: Re: Podatek VAT na Allegro
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu glupa palisz, kupujac jakis towar wysylam tez pieniadze za wysylke i
    > placac za towar to zlecam wysylke przysylajac pieniadze za oplate w taryfie
    > pocztowej i ten ktos jeszcze mnie obciaza dodatkowo podatkiem VAT, co do
    > ktorego mam watpliwosci czy nie stanowia dodatkowego zarobku dla
    > sprzedajacego.To wszystko dlatego ze za wysylke zwyklej koperty licza sabie w
    > porywach do 15zl .

    Ty płacisz koszty wysyłki. Na koszty skałda się przygotowaie, spakowanie,
    dostareczenie na pocztę i koszty pocztowe. Całość usługi jest ovatowana. Poza
    tym w opisie masz zazwyczaj podane te koszty, jak się nie podoba, nie
    licytujesz.

    Jak przesyłasz pieniadze na wysyłkę wg cennika poczty-polskiej, to jeszcze
    zatrudnij kogośz danego miejsca do odebrania towaru, spakowanie i wysłania.
    Sprzedawca tego za friko robić nie musi.

    Poczytaj też "Zasady na allegro", dotyczące kosztów wysyłki.
    http://allegro.pl/help_item.php?item=1383.