  • Data: 2009-03-05 20:53:07
    Temat: Re: Podatek VAT na Allegro
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jerzyn" <p...@o...eu> wrote in message news:goo6j4$7c1$1@news.onet.pl...
    > Moze ktos juz sie spotkal ze zjawiskiem nastepujacym, kupujac na Allegro
    > dowolne przedmioty sprzedajacy dolicza mi do ceny za wysylke podatek VAT
    /.../

    Masz na myśli, że sprzedający podaje cenę za wysyłkę netto, a dopiero jak
    chcesz płacić, to mówi Ci: "Jeszcze VAT proszę"?

    Jeśli tak, to jest to bezprawne: nie może reklamować usługi za pomocą cen
    netto.

    A jeśli po prostu na fakturze masz wyszczególniony VAT za przesłanie, to tak
    jak Ci wszyscy mówią, jest ok.

    k.