    From: "Aleksandra" <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: POMÓ?CIE-U.Skarb. upomnia? si? o d?ugi za mojego ex
    Date: Mon, 13 Dec 2004 17:11:16 +0000 (UTC)

    Dziękuję za te wypowiedzi.Nie potrafię na razie określić, czy będę mogła
    któryś z pomysłów wykorzystać.Czekam w napięciu na odpowiedź z urzędu.
    Też zastanawiałam się,dlaczego komornik nie ściąga długu z pensji byłego
    męża.Przypuszczam, że jest legalnie zatrudniony (choć być może oficjalna
    stawka jest zaniżona),jeździ samochodem służbowym(przedstawiciel handlowy) i
    właśnie z samochodu znam namiary na jego firmę.Ale zastanowiło mnie jedno
    zdanie, które od niego usłyszałam,mianowicie, że komornik jest jego
    znajomym.Ponadto exmąż ma, również znajomego, prawnika czy doradcę
    podatkowego,który pomaga mu się migać z długami.