    From: "TomekD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT, CIT 19% i podatki
    Date: Wed, 10 Sep 2003 23:40:54 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@pa71.kozieglowy.sdi.tpnet.pl

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0309102237550.-124535@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > On Wed, 10 Sep 2003, TomekD wrote:
    [....]

    > To było moje pierwsze podejrzenie jak usłyszałem hasło.
    > Uzasadnienie (krótkie, czyli wykazanie zgodności słów
    > rzadu z prawdopodobnymi czynami) tu:

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&safe=off&th=5cb10849c30b31da&rnum=3

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&safe=off&th=efccd2eb81a47e7e&rnum=2

    > IMHO j.w.

    Dzięki Gotfrydzie, jakoś nie wygoogliłem tego, wstyd mi :-)
    Pomimo lektury i wobec braku praktyki z CIT ciągle jednak zastanawiam się
    czy wynagrodzenie dla właściciela firmy rozliczającej się CITem jest dla
    niej KUP czy nie !?

    TomekD