    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Oryginały faktur do spalenia
    Date: Fri, 03 Jul 2009 09:17:12 +0200

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > A druga to pytanie o dowód (jakikolwiek, nie musi być "mocny"),
    > że została wystawiona: "mówi pan, że pan wystawił? - wie pan,
    > wszyscy tak mówią!"

    O proszę! Tu w dokumentacji finansowej została kopia, a tu w KPiR i
    ewidencji VAT została wpisana. Oryginał też był ale ponieważ klient by
    default nie odbiera moich faktur, zaś ja mam obowiązku ewidencjonowania
    oryginałów FV to został zmielony przez niszczarkę.
    Podkreślam, że oryginały zostały wydrukowane a następnie zmielone (ażeby
    nie było że chciałem zaoszczędzić kilka drzew i wystawiłem tylko kopie).

    Może być? ;-)

    Piotrek