  • Data: 2009-07-03 11:32:49
    Temat: Re: Oryginały faktur do spalenia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > Najciewkasze dla mnie jest to, że jest tak jak mówisz, mimo
    > że ich IRC jest wielką kobyłą, przy której nasze updof i uptu
    > to są lektury do nauczania początkowego, a formularzy mają więcej
    > niż da się ogarnąć umysłem.

    Zauważ też, że u nich jest znacznie więcej typów podmiotów i kwitologia
    może się istotnie różnić w zależności od podmiotu.

    No i że bez prawnika to raczej nie da się w sposób komfortowy poruszać w
    tym środowisku.

    Mam styczność jedynie z Inc. i LLC.

    I bardziej z ciekawości niż z rzeczywistej potrzeby oglądałem jak to
    działa - na miejscu są ludzie, którzy tam żyją a co za tym idzie są
    doprawdy dobrze zmotywowani ażeby sprawy formalne były właściwie prowadzone.

    W obu przypadkach koszty są i były księgowane na podstawie między innymi:
    - slipów ze stacji benzynowych (zero informacji o nabywcy),
    - emaili w invoice,
    - skanów biletów za transfer na lotnisko
    plus wyciąg z CC.

    Co oczywiście nie oznacza, że nie funkcjonują normalne invoice,
    wystawiane na papierze i wysyłane pocztą.

    Piotrek