  • Data: 2009-07-06 17:06:54
    Temat: Re: Oryginały faktur do spalenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Jul 2009, Borys Pogoreło wrote:

    > Ja tam problemu nie widzę. Wszystko trzymasz w jakimś programie księgowym
    > który dba o daty i numerację. A na koniec miesiąca odbiorcom nie żyjącym w
    > państwie fiskalnym drukujesz faktury zbiorczo na znaczkach pocztowych :)

    A ja widzę - co z przepisem że f-ra musi być *WYSTAWIONA* do 7 dni
    od zdarzenia?
    Przypomnę: wpisanie do programu księgowego nie jest tożsame
    z "wystawieniem" - chyba, że ktoś podpisuje cyfrowo.
    Normalnie na dysku to leżą dane do wystawienia f-ry, zaś
    "wystawienie" ma miejsce w formie przeniesienia tych danych
    na papier.

    > (ewentualnej kontroli w trakcie miesiąca możesz wydrukować duplikaty, bo
    > zgubiłeś pudełko od zapałek z fakturami)

    Mi chodziło o to, że mając f-ry z 2.VII i 16.VII na jednej kartce
    może być trudno twierdzić że wystawione były obie "w terminie"!
    Oczywiście TEORETYCZNIE jest możliwe dodrukowywanie kolejnych
    pozycji. Ale w taką obronę sam byś nie uwierzył ;)

    pzdr, Gotfryd