eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdzyskane tonery / kartridżeRe: Odzyskane tonery / kartridże
  • Data: 2007-02-22 17:20:23
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    >>> § 16. 1. Otrzymanie materiałów podstawowych i pomocniczych, zwanych
    >>> dalej "materiałami", i towarów handlowych musi być potwierdzone na
    >>> dowodzie zakupu datą i podpisem osoby, która je przyjęła. 2. Jeżeli
    >>> materiał lub towar handlowy, którego zakup - zgodnie z przepisami
    >>> rozporządzenia - dokumentowany jest fakturami dostawców
    >>
    >> No popatrz, jednak sam powoli znajdujesz przepisy że jednak faktury są
    >> niezbędne....
    >
    > Poczytaj całość a nie wybiórczo :) Materiały i towary otrzymane bez
    > faktury
    > księguje się sporzadzoną przez siebie specyfikacją.

    Tak - na magazyn.
    Ta specyfikacja zwie się PZ.

    Koszty to inna bajka.
    Można pomyśleć czy w takim przypadku RW nie byłby kosztem......
    Niemniej bałbym się wprowadzać PZ, a potem wystawiać RW nie mając faktury.

    >> Że dalej nijak PZ nie jest dowodem na poniesienie kosztu....
    >
    > Ściśle trzymając się terminologii to masz rację.

    Spróbuj potraktować PZ jako dowód zakupu, szybko Cię US wyleczy z takich
    pomysłów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1