eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdsyłać - nie odsyłać?Re: Odsyłać - nie odsyłać?
  • Data: 2010-03-29 23:23:27
    Temat: Re: Odsyłać - nie odsyłać?
    Od: glos <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 30 Mar, 01:18, s_13 <s...@i...pl> wrote:
    > dotychczas robiłem tak, że jak miałem umowę z rachunkiem w ręku, a
    > pita nie dali, to krótka piłka, wpisywałem to co w wynikało z tych
    > rachunków, czasem wystarczyło o tym firmie wspomnieć i już był
    > pit :-), natomiast, gdy nie było żadnych rachunków, to zazwyczaj
    > okazywało się, że firma całą robotę robiło na lewo, ich sprawa...
    > tylko dlaczego potrącali te 10% na podatek :-), ale wtedy nie
    > ujmowałem nic w pitach, bo nie miałem podstawy, a pieprzenie się z
    > udowadnianiem, że praca wykonana (udowodnić łatwo bo każda reklama ma
    > tzw. metryczkę do zaiksu, bez tego nie będzie nigdzie emisji), ale
    > komu to miałoby służyć...

    To nie firma robila na lewo tylko Ty. Firma ma prawo nie wrzucac
    Twojego rachunku umowy w koszty (fanaberia taka, a co!), a Ty nie masz
    prawa zatajac dochodow przez US. Fakt, ze firma nie wyslala Ci PIT-11
    nie usprawiedliwia Cie, tym bardziej, ze (cytuje): "ale kasa jest
    zawsze na koncie :-)".

    --

    Pozdrawiam,

    glos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1