eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdsyłać - nie odsyłać? › Re: Odsyłać - nie odsyłać?
  • Data: 2010-03-29 22:38:14
    Temat: Re: Odsyłać - nie odsyłać?
    Od: glos <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 29 Mar, 23:00, s_13 <s...@i...pl> wrote:
    > co mi
    > grozi za nieujęcie jakiegoś w zeznaniu rocznym, co zrobić jeśli firma
    > zlecająca nie chce wysłać pita, bo "nie i co mi zrobisz" (pewnie
    > zaliczka na podatek poszła do kieszeni), czy mam wpisać z posiadanych
    > umów ewentualne kwoty (czy to jest dokument poświadczający kwoty
    > dochodów i wpłaconych zaliczek na podatek?) , czy nie uwzględniać tych
    > nieprzysłanych pitów (tym bardziej jeśli nie mam egzemplarza umowy) i
    > w razie czego zwalać winę na zleceniodawcę (w końcu obowiązek
    > odprowadzenia zaliczki spoczywa na nim, więc ewentualnie to on
    > uszczupla skarb państwa) ?

    z wlasnego doswiadczenia (rozwiazanie podane przez moj US) - wyliczyc
    kwote brutto z otrzymanej netto i wpisac ja do pita, zaliczka = zero.
    Do tego dolaczyc pismo z wyjasnieniem. Firma "nie i co mi zrobisz"
    bedzie co najmniej wezwana do wyjasnienia.

    Odradzam nieuwzglednianie w/w w PIT. W ten sposob to Ty ponosilbys
    ryzyko, a przypominam, ze po umowie sa slady (platne bylo przelewem?).

    --

    Pozdrawiam,

    glos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1