eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiObliczenie DOCHODU z uzytkowania samochodu służbowego ??? › Re: Obliczenie DOCHODU z uzytkowania samochodu służbowego ???
  • Data: 2003-09-23 17:22:09
    Temat: Re: Obliczenie DOCHODU z uzytkowania samochodu służbowego ???
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

    LeszekO wrote:

    > Przepis ponoć działa od 2-ch lat
    A masz jakieś źródło czy tylko czyjeś (bez urazy) majaki???

    > Chodzi o to, że kierowcy uzywający samochodu służbowego do celów
    > służbowych
    ??????????????????????????
    Może jednak prywatnego do słuzbowych czy służbowego do prywatnych?

    > musza - oprócz płacenia za paliwo w stosownej ilości, być
    > obciążani podatkiem za DOCHOD z użytkowania samochodu
    Jeżeli ci chodzi o nieodpłatne świadczenie to ten temat się nie raz
    pojawiał. Ja pamiętam chyba sprzed 7 lat grandę z Polkomtelem o
    gratisowe telefony i usługi dla VIPów

    > Min infrastruktury w ogóle nie zawarł zaposów o czymś takim.
    Bo on się tym IMHO nie będzie zajmował. Ogłasza natomiast wysokośc
    ryczałtu za kilometr.

    > Wg. Min. Finansów DOCHÓD to różnica między RZECZYWISTYMI KOSZTAMI
    > UŻYTKOWANIA samochodu a poniesionymi opłatami za paliwo
    Tiaaa.... Jeszcze się za chwilę okaże, że to będzie trzeba na listę płac
    wpisywać i naliczać ZUS

    --