eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNiezgloszenie pracownika do USRe: Niezgloszenie pracownika do US
  • Data: 2012-02-17 14:38:01
    Temat: Re: Niezgloszenie pracownika do US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2/17/2012 6:39 AM, KK wrote:
    > W dniu 2012-02-17 13:14, Liwiusz pisze:
    >
    >> USu nie trzeba informować, ale trzeba płacić zaliczki na podatek
    >> dochodowy do 20. dnia kolejnego miesiąca. Wyliczyć, zapłacić z
    >> odsetkami, powypełniać zaległe PITy (są dwa, jeden do 31 stycznia 2012
    >> dla US, drugi chyba do końca lutego dla pracownika i US).
    >>
    >> Skonsultować się z księgowym, bo ja laik w tych sprawach.
    >>
    >
    > Liczylem na opinie kogos doswiadczonego ale dzieki
    > Trzeba zglaszac?

    Kase trzeba zglaszac, nie pracownika.
    Wez ksiegowa niech ci policzy jaka zaliczke miales zaplacic.
    Zaplac, wyslij druczki jeden do US, drugi do konca lutego pracownikowi.



    Może sobie daruje i tyle.


    Ty sobie mozesz swoja czesc darowac. US lubi takich ugryzc potem w tylek.

    > Pracownik moze przeciez nie
    > ujawniac dochodu z mojej umowy

    O ile jest taki frajer, ze potem US mu dokopal z kodeksu karno
    skarbowego. Ale skoro sie pyta to znaczy ze jednak nie jest.
    Nastepnym jego krokiem bedzie powiadomienie US, ze nie przyslales mu pit.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1