    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niezgloszenie pracownika do US
    Date: Fri, 17 Feb 2012 08:38:01 -0600

    On 2/17/2012 6:39 AM, KK wrote:

    > Liczylem na opinie kogos doswiadczonego ale dzieki
    > Trzeba zglaszac?

    Kase trzeba zglaszac, nie pracownika.
    Wez ksiegowa niech ci policzy jaka zaliczke miales zaplacic.
    Zaplac, wyslij druczki jeden do US, drugi do konca lutego pracownikowi.

    Może sobie daruje i tyle.

    Ty sobie mozesz swoja czesc darowac. US lubi takich ugryzc potem w tylek.

    > Pracownik moze przeciez nie
    > ujawniac dochodu z mojej umowy

    O ile jest taki frajer, ze potem US mu dokopal z kodeksu karno
    skarbowego. Ale skoro sie pyta to znaczy ze jednak nie jest.
    Nastepnym jego krokiem bedzie powiadomienie US, ze nie przyslales mu pit.