eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNiezgloszenie pracownika do USRe: Niezgloszenie pracownika do US
  • Data: 2012-02-18 19:08:32
    Temat: Re: Niezgloszenie pracownika do US
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "KK" <

    >>> Kase trzeba zglaszac, nie pracownika.
    >>> Wez ksiegowa niech ci policzy jaka zaliczke miales zaplacic.
    >>> Zaplac, wyslij druczki jeden do US, drugi do konca lutego pracownikowi.
    >>
    >> I PIT-4R, a na ten to już mu termin minął.
    >>
    >
    > Ja już swojego PITa rozliczylem. Dzialalnosci juz nie prowadze, a
    > ksiegowej nie mialem. Pracownik powiedzial ze nie musi zglaszac bo jesli
    > mam miec problem a on ma odzyskac 50zl to bez sensu. Moze i bym to
    > zalatwil ale nie chce mi sie tego liczyc i latac po urzedach

    ale jest ślad w ZUS
    i oprócz zaliczki na podatek jakieś grosiki na ubezpieczenie zdrowotne

    a po drugie, pracownik dziś mówi tak, a nie wiadomo czy nie zmieni zdania,
    różnie w życiu bywa.

    macso

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1