eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNiezgloszenie pracownika do US › Re: Niezgloszenie pracownika do US
  • Data: 2012-02-17 15:31:13
    Temat: Re: Niezgloszenie pracownika do US
    Od: KK <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-02-17 15:48, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2012-02-17, witek<w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    >> Kase trzeba zglaszac, nie pracownika.
    >> Wez ksiegowa niech ci policzy jaka zaliczke miales zaplacic.
    >> Zaplac, wyslij druczki jeden do US, drugi do konca lutego pracownikowi.
    >
    > I PIT-4R, a na ten to już mu termin minął.
    >

    Ja już swojego PITa rozliczylem. Dzialalnosci juz nie prowadze, a
    ksiegowej nie mialem. Pracownik powiedzial ze nie musi zglaszac bo jesli
    mam miec problem a on ma odzyskac 50zl to bez sensu. Moze i bym to
    zalatwil ale nie chce mi sie tego liczyc i latac po urzedach

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1