eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNiezgloszenie pracownika do US › Re: Niezgloszenie pracownika do US
  • Data: 2012-02-17 12:14:56
    Temat: Re: Niezgloszenie pracownika do US
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-02-17 11:49, KK pisze:
    > W 2011 zatrudnilem na kilka miesiecy na umowe zlecenie pracownika.
    > Zglosilem go do ZUS ale do US juz nie bo nie wiedzialem ze jest taki
    > obowiazek. Teraz ten pracownik bedzie sie rozliczal i mowi ze powinienem
    > wyslac mu PITa. Co w takim wpadku mam zrobic skoro US nie zostal
    > powiadomiony ze taka osoba u mnie pracowala?

    USu nie trzeba informować, ale trzeba płacić zaliczki na podatek
    dochodowy do 20. dnia kolejnego miesiąca. Wyliczyć, zapłacić z
    odsetkami, powypełniać zaległe PITy (są dwa, jeden do 31 stycznia 2012
    dla US, drugi chyba do końca lutego dla pracownika i US).

    Skonsultować się z księgowym, bo ja laik w tych sprawach.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1