eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNiezgloszenie pracownika do USRe: Niezgloszenie pracownika do US
  • Data: 2012-02-17 13:17:04
    Temat: Re: Niezgloszenie pracownika do US
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-02-17 13:39, KK pisze:
    > W dniu 2012-02-17 13:14, Liwiusz pisze:
    >
    >> USu nie trzeba informować, ale trzeba płacić zaliczki na podatek
    >> dochodowy do 20. dnia kolejnego miesiąca. Wyliczyć, zapłacić z
    >> odsetkami, powypełniać zaległe PITy (są dwa, jeden do 31 stycznia 2012
    >> dla US, drugi chyba do końca lutego dla pracownika i US).
    >>
    >> Skonsultować się z księgowym, bo ja laik w tych sprawach.
    >>
    >
    > Liczylem na opinie kogos doswiadczonego ale dzieki
    > Trzeba zglaszac? Może sobie daruje i tyle. Pracownik moze przeciez nie
    > ujawniac dochodu z mojej umowy

    Myślisz, że będzie za Ciebie głowę nastawiał? I jeszcze rezygnował ze
    swojego podatku, którego nie zaniosłeś do US? No, chyba że zapłacisz mu
    ekstra 2x tyle, co jesteś winien US, postawisz flachę, to mooooże się
    nie wyda.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1