  • Data: 2003-10-02 20:12:37
    Temat: Re: Najem mieszkania, ryczałt, brak DG
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0310022120290.-86475101@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > Hm... powinno być odesłanie do artukułu w GP rozważającego
    > ten problem.

    Szukając obsserniej znalazłem przynajmniej 2 wypowiedzi (chyba
    obydwie Twoje) ze wskazaniem na artykuł w GP, ale tylko tyle - bez
    żadnej podpowiedzi, czego dokładniej szukać (mam nadzieję, że nie będzie
    to w odpłatnycm archiwum).

    > ...a co masz mieć lepiej niż my ;) !

    Z rozliczaniem czy ze zdobyciem informacji, jak to robić? :-)
    Szukam, szukam, ale ciężko idzie. Zwłaszcza że jakiś czas temu byłem
    w US, pochodziłem od pokoju do pokoju, od biurka do biurka, ale nikt do
    końca nie potrafił zrozumieć mojej sytuacji. Zamiast tego przerywał mi w
    pół zdania i rzucał odpowiedzi nie dotyczące sedna tego, o co pytałem.
    Czasem chciałbym, żeby ci ludzie trafili kiedyś jako klienci/petenci
    do mnie i musieli dowiedzieć się czegoś na temat mojej dziedziny
    działalności, nic z niej nie rozumiejąc.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl