  • Data: 2003-10-06 15:01:39
    Temat: Re: Najem mieszkania, ryczałt, brak DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Oct 2003, Ann wrote:

    >+ Ja też zgłębiam temat. Spojrzyj na link
    http://www.superexpress.pl/iso/Dzisiaj/Nasze_Sprawy/
    Dom/Dom_1.shtml

    Ufff... wyszło, że nawet jak jestem oszołomem paranoidalnie uczulonym
    na "obejście podatku" to nie jedynym w tym towarzystwie ;)

    "ryczałtowy podatek należy zapłacić od wszystkich pieniędzy, jakie
    płaci lokator w zwišzku z wynajmowanym
    mieszkaniem. Również od opłat za wodę, energię elektrycznš,
    wywóz œmieci czy telefon!".

    pozdrowienia, Gotfryd