  • Data: 2003-10-07 14:23:51
    Temat: Re: Najem mieszkania, ryczałt, brak DG
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0310061658090.-124679@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
> [...]
    http://www.superexpress.pl/iso/Dzisiaj/Nasze_Sprawy/
    Dom/Dom_1.shtml

    > Ufff... wyszło, że nawet jak jestem oszołomem paranoidalnie uczulonym
    > na "obejście podatku" to nie jedynym w tym towarzystwie ;)
    >
    > "ryczałtowy podatek należy zapłacić od wszystkich pieniędzy, jakie
    > płaci lokator w zwišzku z wynajmowanym
    > ************ ********
    > mieszkaniem. Również od opłat za wodę, energię elektrycznš,
    > wywóz œmieci czy telefon!".

    Ten tekst nie bardzo wygląda mi na głębszą analizę i są to chyba
    wynurzenia dziennikarza na temat tego, co usłyszał od (być może)
    fachowca w dziedzinie podatków. Nie przekonuje mnie. Za to przemawia do
    mnie tekst opublikowany w GP. Szczegółowo rozbiera niektóre zagadnienia,
    wyjaśniając, dlaczego autor interpretuje przepisy tak, a nie inaczej.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl