  • Data: 2002-04-08 11:26:04
    Temat: Re: Mikro fundusz, makro rozczarowanie
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "escuola" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a8rg5e$jbr$1@news.tpi.pl...
    > Czy Ktoś z Was miał do czynienia z funduszami Mikro?

    Ja raz brałem (dawno temu) i nie miałem "nadzwyczajnych" problemów

    Nie od razu?... To prawda, bo musi się zebrać kilkuosobowa grupa tobie
    podobnych.
    Wysokie odsetki ?? Jakby konkurencja oferowała lepsze warunki to bym nie
    korzystał z funduszu .
    Banki mnie olały i żądały zabezpieczenia.
    Jakbym był "na starcie" taki bogaty jak chce bank to kredyt byłby mi zbędny.
    A fundusz chciał jedynie "prawdopodobnego" pomysłu uzyskania dochodu.
    Akurat ja byłem w grupie, gdzie wszyscy grzecznie raty płacili, choć gdyby
    trafił się jakiś jeden "przedsiębiorczy", to zapewne tak gładko by nie
    poszło.

    Zawsze jest tez firma "P*" i im podobni. Oni nie pytają na co ci forsa i czy
    masz z czego oddać. Im wszyscy oddają, jeśli chcą się nadal cieszyć dobrym
    zdrowiem:-(