  • Data: 2002-04-08 07:17:37
    Temat: Mikro fundusz, makro rozczarowanie
    Od: "escuola" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie Szanowni,
    Czy Ktoś z Was miał do czynienia z funduszami Mikro?
    nawiam się nad zaciągnięciem kredytu w nim, ale podobno pieniądze otrzymuje
    się nie od razu i są inne niedogodności z tymi funduszami.
    Nie dzwoniłem do Mikro jeszcze i nie zrobię tego, dopóki nie uzbroję się w
    opinie Grupowiczów. Wiem, że dzięki Waszym opiniom będę mógł zapytać Mikro o
    wiele rzeczy, które nie wyszłyby na jaw do momentu podpisania umowy.

    Pozdrawiam
    -escuola-