  • Data: 2002-04-09 08:11:34
    Temat: Re: Mikro fundusz, makro rozczarowanie
    Od: "escuola" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Inkoguto napisał:
    3. Czy jest wymagane jakies oswiadczenie o zamierzanej dzialalnosci i czy
    > jest to obligatoryjne? tzn - a co jezeli wezmiesz kredyt i zamiast
    > prowadzenia zieleniaka zaczniesz malowac ludziom mieszkania?

    Oświadczenie ? Toż masz to napisane w zezwoleniu na działalność i określasz
    w "biznesplanie"
    Myślę jednak, że nikt tego nie sprawdza, o ile spłacasz w terminie raty.
    -----

    Witaj,
    Dzięki za podpowiedź, moje przytoczone powyżej słowa wzięły się z wątpliości
    ( a ta z mej niewiedzy ;-) )
    takiej, ze myslalem, iz moge zarejestrowac "przedsiebiorstwo produkcyjno
    handlowo uslugowe" i ze w ramach tego moge podejmowac rozne formy
    dzialalnosci mieszczace sie w tym ^ pojeciu. Ale tu akurat wychodzi na jaw,
    ze nie rejestrowalem wczesniej firmy nigdy i nie wiem o tym za bardzo, czy i
    jak musze sie okreslac w dokumentach do rejestracji.
    pozdrawiam
    -escuola-