  • Data: 2002-04-08 12:32:45
    Temat: Re: Mikro fundusz, makro rozczarowanie
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a8rvkd$cck$1@news.natned.com.pl...
    > pożyczkę z tego funduszu na rozruch hurtowni ? Chodzi mi o dość poważną
    > kwote bo od 50 do 100 tś. Oczywiście biznesplan itd. do wglądu. Czy oni

    Nie !
    Za "moich" czasów było tak, że pierwszy raz maksimum 5000 zł
    I na tym zakończyłem. Potem szło mi dostatecznie dobrze, aby nie potrzebować
    kredytu.

    Po bezproblemowej spłacie następna pożyczka mogła być maks. 10 tys.
    Po następnej bezproblemowej spłacie mogło być 20 tys... i to był koniec
    wysokości pojedynczego kredytu. Dalej stawka nie rosła. A czy dziś jest
    wyżej nie wiem, ale 100 tys. bym się nie spodziewał.

    Oni nazywają się Mikro i obsługują "drobnicę", której nie przygarną banki.
    Z drugiej strony to jest odmiana "argentyny" ... reszta grupy miała by
    ogromny problem, gdybyś się "potknął":-)
    A żeby dostać pożyczkę z funduszu nie trzeba żadnych zabezpieczeń. Żyrantami
    są pozostali uczestnicy grupy. Wszyscy muszą mieć do siebie minimalne
    zaufanie. Ja bym nie podpisał akcesu do grupy gdyby w mojej grupie był
    ktokolwiek z dużo wyższym kredytem od mojego.
    Wyobraź sobie, że ty chcesz 100 tys., a w twojej grupie jest ktoś kto chce
    10 milionów. I jest Was 6 osób ????
    Po co miałby oddawać 10 milionów????? Pięciu pozostałych zrzuciłoby się po 2
    miliony ??:-(