  • Data: 2009-02-10 11:52:09
    Temat: Re: Legalna piramida finansowa
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:
    > Płacę, ale mniej niż w przypadku opisanym przez Ciebie.

    A jak to policzyłeś?

    > No to ja się pytam: jakie rozwiązanie jest lepsze? Bo rozwiązanie
    > "zlikwidować" ma oczywiste wady - z pewnych rzeczy ZUS się wywiązuje
    > (lepiej lub gorzej), ale robi to.

    *Jeszcze* się wywiązuje.
    Kluczem do zrozumienia powagi sytuacji jest słowo *jeszcze*.

    > Zaproponuj sensowny system. "zlikwidować" to każdy głupi umie napisać.
    > Marginalizować konsekwencje również.

    Odpisał Ci parę postów wcześniej Bartek (bokumaru) + modyfikacja Liwiusza.

    IMHO to jest właściwa ta droga. Co więcej przećwiczona praktycznie.
    Aczkolwiek zgadzam się z tym, że wynik osiągnięty w państwie 10 razy
    mniejszym niż Polska niekoniecznie w 100% przełoży się na nasze warunki.

    Alternatywą jest udanie się do najbliższego kościoła i danie na tacę w
    intencji, ażeby zapaść systemu emerytalnego nie była już naszym problemem.

    Piotrek