  • Data: 2009-02-10 13:45:47
    Temat: Re: Legalna piramida finansowa
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek napisal:
    > Owszem. Łatwo jest jednak sobie wyobrazić sytuacje, że za 2, 5 albo 10
    > lat, z powodu zupełnie konkretnej potrzeby politycznej nasi wybrańcy
    > podejmą decyzję że emerytury już nie będą zależały od zgromadzonego
    > kapitału, tylko np. od koloru włosów.

    Alez nie trzeba siegac w przyszlosc. Przypomnij sobie
    wypowiedzi Gwiazdowskiego sprzed kilku miesiecy, gdzie
    proponowal zachowac procentowosc skladek ZUS, ale
    zastosowac totalna urawnilowke przyszlych wyplat:
    wszystkim ta sama kwote.

    > Natomiast prawa nabyte i zaufanie do państwa prawa będziesz mógł sobie
    > wsadzić w ... co Ci będzie wygodnie.

    Dokladnie. Zaden rzad nie jest godny zaufania.
    To tylko politycy, czyli cos, co lokuje ponizej
    prostytutek. Tamte tez biora, ale przynajmniej
    swiadcza jakies uslugi.

    > Przeczytaj sentencję wyroku Trybunału Konstytucyjnego, który podałem.

    To jest jeden z wiekszych przekretow - konstytucyjnych.
    Rabunek w majestacie 'prawa'.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek