  • Data: 2009-07-17 11:45:34
    Temat: Re: Kto odpowiada za nieodprowadzenie skladek ?
    Od: "\\n" <n...@m...xy> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo pisze:
    > "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, ale nie rozumiem Twojego pytania.

    A swoje wypowiedzi rozumiesz?

    > A może Ty nadal nie
    > rozumiesz czym się różni płatnik od podatnika?
    > Wskazałem Ci wcześniej ustawę oraz artykuł, który miał rozwiać Twoje
    > wątpliwości. Zajrzałeś tam w ogóle?

    Że niby tu:
    "> Proszę o przepis z którego to rzekomo wynika.

    Ustawa z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych "

    I znów odpowiedź na niezadane pytanie.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania