  • Data: 2009-07-17 13:15:25
    Temat: Re: Kto odpowiada za nieodprowadzenie skladek ?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "\n" <n...@m...xy> napisał

    > Ja na takich typków nie mam cierpliwości.

    Napiszę wprost i bez ogródek. To się ode mnie ODWAL!
    Mnie natomiast leczą takie okazy jak Ty.
    Skojarzyłem sobie właśnie, że miałem już niedawno wątpliwą przyjemność
    rozmowy z Tobą na innej grupie, ale wnioski wyciągam identyczne. Jak się
    już przyczepisz o jakąś pierdołę, co ją sobie sam wymyśliłeś (wtedy było
    dokładnie taka sama sytuacja), to za cholerę nie odpuścisz.

    > Może spp do Ciebie dotrze.

    A z jakiego niby powodu spp miałby do mnie docierać?
    Napisz w końcu konkretnie i zrozumiale - o co Ci chodzi i co takiego
    napisałem niewłaściwego?
    Na razie jedynie łazisz za mną i czepiasz się Bóg wie czego.