  • Data: 2015-10-16 14:35:27
    Temat: Re: Korwin a PIT
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-16 o 13:38, J.F. pisze:

    > Ale to zmusi obywateli do stalego sprawdzania cen nieruchomosci.
    > Bo kiedys przespisz jakas hosse, wydziedzicza cie z domku z ogrodkiem i
    > sie okaze, ze nawet na kawalerke nie starczy.
    > I to ma byc lepiej ?

    Oczywiście, że tak, zgodnie ze starą rzymską zasadą "chcącemu nie dzieje
    się krzywda".

    "Przespać hossę" - dobre, rzeczywiście taka osoba niech lepiej nie
    posiada nieruchomości, kiedyś prześpi coś innego (na przykład
    odśnieżanie) i jeszcze komuś krzywdę zrobi.

    > A to co proponujesz, to wrecz naklanianie do podawania nieprawdy.

    Chyba nie wiesz o czym piszesz. Jakie podawanie nieprawdy? Z definicji
    wycena nieruchomości ma być *subiektywna*.

    > Zakladajac, ze tak chetnie jestes przenoszony przymusowo.
    > Dobrze ci sie mieszka w okolicy, a nowych mieszkan moze akurat nie byc
    > na sprzedaz.

    "Akurat" nie ma, co za pech. Strasznie nierealne przykłady podajesz.

    > Za przymus nalezy sie doplata.

    Oczywiście. A jaka dopłata? To już każdy sobie sam ustala, płacąc
    odpowiedni podatek.

    > Wcale nie taka elita, przynajmniej nie u nas i nie obecnie.

    Ale przynajmniej aspirują do bycia elitą. A jeśli komuś bycie elitą
    ciąży - zawsze może sprzedać nieruchomość.

    --
    Liwiusz