  • Data: 2015-10-16 13:38:25
    Temat: Re: Korwin a PIT
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mvqmku$c0b$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-10-16 o 12:20, Gotfryd Smolik news pisze:

    >To nie jest konieczne. W końcu każdy takie zabezpieczenie może
    >ustawić
    >sobie sam na tyle, na ile chce (poprzez wycenę nieruchomości).
    >Bo wszak nie ma żadnej różnicy, czy podatek wynosi 0,1% i wykup jest
    >za
    >140%, czy podatek wynosi 0,07% i wykup wynosi 100%.

    Ale to zmusi obywateli do stalego sprawdzania cen nieruchomosci.
    Bo kiedys przespisz jakas hosse, wydziedzicza cie z domku z ogrodkiem
    i sie okaze, ze nawet na kawalerke nie starczy.
    I to ma byc lepiej ?

    A to co proponujesz, to wrecz naklanianie do podawania nieprawdy.

    >Z kolei przy 140% większość nieruchomości miałaby zaniżoną wartość o
    >jakieś 20-30% (a taka fikcja musiałaby oznaczać podwyżkę samej stawki
    >podatku).

    Zakladajac, ze tak chetnie jestes przenoszony przymusowo.
    Dobrze ci sie mieszka w okolicy, a nowych mieszkan moze akurat nie byc
    na sprzedaz.
    Za przymus nalezy sie doplata.

    >Ale czemu zakładasz, że trzeba odsiewać? Właściciele nieruchomości to
    >elita w kraju.

    Wcale nie taka elita, przynajmniej nie u nas i nie obecnie.

    J.