  • Data: 2015-10-16 13:30:58
    Temat: Re: Korwin a PIT
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mvl7si$tqa$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-10-14 o 11:04, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >>> niedogodności. Względnie, jak mi bardzo zależy, to wyceniam je

    >Wystarczy mieć trochę oleju w głowie, aby najpierw wykupywać, a potem
    >planować autostradę, a nie na odwrót ;)

    I co - wszystko wykupic ? Bo moze sie przyda ?

    Mozna tez zobaczyc ktore zawyzone i przetrzymac posiadacza. 50 lat :-)
    Po co te autostrady, ropa sie konczy :-)
    Tylko kto ma to zrobic ... dostanie urzednik 100% z poczatkowej ceny,
    to uzna, ze niezbednie potrzebna, a cena przeciez jasna - deklarowana
    przez wlasciciela.

    Dalej mozna zaplanowac autostrade po najmniejszych kosztach - tzn
    wybrac trase, ktora najmniej kosztuje co do wykupu. A ze bedzie
    pokrecona ...

    J.