  • Data: 2011-04-10 21:42:06
    Temat: Re: KPiR - jaki program jest najlepszy?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jaki ma sens płacenie takiej kasy, skoro MK RP jest tańsza i ma do
    > tego magazyn i fakturowanie?

    Kasa nie jest jakaś ogromna, wyjdzie niewiele więcej niż MK.
    A magazynu i fakturowania faktycznie w Ali nie ma. Trzeba sobie coś dokupić.
    Ja tego akurat u siebie nie potrzebuję.
    Do innej firmy potrzebowałem kiedyś samo fakturowanie z magazynem
    (ale z rozliczaniem produkcji) i nic sensownego do 500zł nie znalazłem,
    więc można śmiało polecać do małej firmy takie "protezki" jak MK.