  • Data: 2011-04-11 08:15:30
    Temat: Re: KPiR - jaki program jest najlepszy?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.04.2011 23:42, cef pisze:
    > Kasa nie jest jakaś ogromna, wyjdzie niewiele więcej niż MK.

    Nie wiem, od czasu jak mnie wyciulali, to nie chcę mieć ze StreamSoftem
    żadnych układów. Podpisałem z debilami umowę i znalazłem klienta na ich
    produkt. Kupili Alę.
    Pół roku później chcieli kupić Ewę czy tam Agę, nie pamiętam. A
    Streamsoft pierdnął, że nie sprzeda, bo muszę od nowa podpisać umowę.
    Uznałem, że handlem się nie zajmuję i że mam w dupie naganianie im
    klientów, skoro chcą co pół roku nową umowę.

    > A magazynu i fakturowania faktycznie w Ali nie ma. Trzeba sobie coś
    > dokupić.

    No i w sumie wychodzi spora suma, a po co? MK RP ma gorszy interfejs,
    ale większe możliwości i niższą cenę.

    > Do innej firmy potrzebowałem kiedyś samo fakturowanie z magazynem
    > (ale z rozliczaniem produkcji) i nic sensownego do 500zł nie znalazłem,
    > więc można śmiało polecać do małej firmy takie "protezki" jak MK.

    Nie wiem, nie prowadzę produkcji. A StreamSoft ma produkcję? Zupełnie
    się na tym nie znam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek