  • Data: 2011-04-11 10:09:25
    Temat: Re: KPiR - jaki program jest najlepszy?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (11.04.2011 10:45), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Książkę. Arkusz kalkulacyjny nie jest książką.

    > Nie ma.

    > No ale to chyba żadna radość taki program.
    > No i też sobie trzeba zaprojektować samą tabelkę.

    Z doświaczenia mojego i innych znanych mi "small businessów" wynika że
    mniej czasu człowiek spędzi nad OOo niż nad nauką i używaniem jakiegoś
    programu do KPiR, zwłaszcza jak tym programem jest np. LeftHand Mała
    Firma (czy Mała Księgowość?). A przy okazji człowiek się nieco nauczy.

    Oczywiście wszystko zależy od skali. Poza tym OOo nie zrobi deklaracji
    na której zależy wątkotwórcy, co później doprecyzował.

    p. m.