  • Data: 2011-04-11 10:25:06
    Temat: Re: KPiR - jaki program jest najlepszy?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2011 12:09, mvoicem pisze:
    > Z doświaczenia mojego i innych znanych mi "small businessów" wynika że
    > mniej czasu człowiek spędzi nad OOo niż nad nauką i używaniem jakiegoś
    > programu do KPiR,

    Nie jest prawdą jakoby. Jakbym miał napisać arkusze powiązane jeszcze z
    rejestrami VAT (bardzo często pytanie o PKPiR oznacza o pytanie o PKPiR
    i rejestry VAT), do tego jakąś bazę kontrahentów, a do tego jeszcze
    PILNOWANIE BZDUR ROBIONYCH PRZEZ USERA, to bym się tego nie podjął. A
    używać programów tego typu używam od 10 lat. Gdy migrowałem ze
    StreamSoftu na MK RP, to owszem, pewnych rzeczy szukałem, ale nie
    wyobrażam sobie prowadzenia ręcznie książki i rejestrów.

    > zwłaszcza jak tym programem jest np. LeftHand Mała
    > Firma (czy Mała Księgowość?).

    Dlatego nigdy nie polecałem tego produktu, bo on jest zaiste obrzydliwy.

    > Oczywiście wszystko zależy od skali.

    Mam niewielką skalę, bo nie świadczę masowych usług, a usługi dla w
    miarę zamkniętej grupy kontrahentów, a i tak nie wyobrażam sobie
    dziergania ręcznie tego. Koszt takiej obsługi jest dla mnie koszmarny. W
    MKRP nawet faktury sprzedażowe same się księgują.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek