  • Data: 2011-04-11 10:42:10
    Temat: Re: KPiR - jaki program jest najlepszy?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (11.04.2011 12:25), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > ale nie
    > wyobrażam sobie prowadzenia ręcznie książki i rejestrów.

    > Dlatego nigdy nie polecałem tego produktu, bo on jest zaiste obrzydliwy.

    > Mam niewielką skalę, bo nie świadczę masowych usług, a usługi dla w
    > miarę zamkniętej grupy kontrahentów, a i tak nie wyobrażam sobie
    > dziergania ręcznie tego. Koszt takiej obsługi jest dla mnie koszmarny. W
    > MKRP nawet faktury sprzedażowe same się księgują.

    Być może mój punkt widzenia jest skażony LeftHandem, ale po pół roku
    użerania się z nim, kiedy co drugą fakturę musiałem dziergać ręcznie bo
    było mi potrzebne coś czego program nie przewidział (patrz twój wątek o
    dacie płatności na fakturze dla jakiejś szkoły), odkryłem OOo i dopóki
    się sam księgowałem, dopóty sobie OOo chwaliłem.

    p. m.