  • Data: 2003-06-09 12:19:08
    Temat: Re: Jednosobowa DG a odliczanie kosztow wyjazdow.
    Od: ika <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wrzucasz w koszty bilety PKP i noclegi ale za pośrednictwem delegacji -
    > delegacje musisz rozpisac, inaczej nie masz kosztów wyjazdu.

    Witam,
    Mialam podobny problem i znajoma powiedziala mi,
    ze jako wlasciciel jednoosobowej firmy (KPiR) nie mam prawa
    do takich odliczen.
    Co innego, gdybym zatrudniala pracownika, wtedy jego
    wyjazdy sa kosztem.

    Dlatego nie odliczylam biletow PKP (wyjazd na targi w Poznaniu)
    ani tez biletu wstepu na targi. Szkoda.

    Prosze o wyjasnienie. Z gory dziekuje.

    Ika