  • Data: 2003-06-10 11:04:18
    Temat: Re: Jednosobowa DG a odliczanie kosztow wyjazdow.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Jun 2003, Gotfryd Smolik news wrote:

    >+ On Mon, 9 Jun 2003, ika wrote:
    >+ [...ktoś, Maddy...]
    >+ >+ >> Czy wystarczy jak w koszty wrzuce np. bilety PKP i noclwegi, czy muszęto
    >+ >+ >> inaczej rozpisywac(delegacje)?
    >+ >+ >
    >+ >+ > Wrzucasz w koszty bilety PKP i noclegi ale za pośrednictwem delegacji -
    >+ >+ > delegacje musisz rozpisac, inaczej nie masz kosztów wyjazdu.
    >+
    >+ Pomijam kwestię że czytałem na grupie wypowiedzi zwolenników
    >+ "wrzucania wprost"

    Niniejszym potknąłem się o podstawę prawną więc zacytuję:
    musi być delegacja, rozporządzenie zmieniające z dn. 17.XII.2002,
    obowiązuje od 1.I.2003:

    ++++
    11) w za.aczniku nr 1 do rozporzadzenia w ObjaEnieniach
    do podatkowej ksi´gi przychodów i rozchodów:
    a) w ust. 14 zdanie piate otrzymuje brzmienie:
    „Zapisów dotyczacych kosztów podró˝y s.u˝bowej,
    w tym równie˝ diet w.aEciciela oraz osób
    z nim wspó.pracujacych, dokonuje si´ na podstawie
    rozliczenia tych kosztów sporzadzonego
    na dowodzie wewn´trznym, zwanym rozliczeniem
    podró˝y s.u˝bowej.”,
    ----

    pozdrowienia, Gotfryd