eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJakie koszty uzyskania od umowy o dzieło na napisanie programu ? › Re: Jakie koszty uzyskania od umowy o dzieło na napisanie programu ?
  • Data: 2006-07-13 18:53:31
    Temat: Re: Jakie koszty uzyskania od umowy o dzieło na napisanie programu ?
    Od: "Krzysztof" <o...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za cierpliwosc, ale czegos nierozumiem.

    > Opracowanie urządzenia to 20%, bo to zwykła umowa o dzieło.

    Urzadzenie sklada sie z 2-ch kawałków: materii i duszy. Materia to w głównej
    mierze elektronika, ktora z nieba nuie spada i trzeba ja zaprojektowac
    (schemat, obwody drukowane itp). Dusza to program, ktory w tej elektronice
    bedzie chasał. Wiec:

    - materia: 20 %
    - dusza: 50 % z wykorzystanie LGPL

    Wykonawca uzuskuje nieograniczone prawo do produkcji i sprzedaży
    działającego urządzenia,

    Teraz tantiemy za urządzenie, za każdą sztukę.

    - 20 % kosztów od kwoty, czy inaczej ?

    Dzieki pozdrawiam.

    > W UPDoF 50% dopuszcza się tylko w przypadku przeniesienia praw majątkowych
    > autorskich

    UPDoF ????? co to takiego ????