eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJakie koszty uzyskania od umowy o dzieło na napisanie programu ? › Re: Jakie koszty uzyskania od umowy o dzieło na napisanie programu ?
  • Data: 2006-07-14 22:01:56
    Temat: Re: Jakie koszty uzyskania od umowy o dzieło na napisanie programu ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Jul 2006, Harry wrote:

    > ciekawe czego potrzebowal do napisania tego programu, nowego kompa?? moze
    > rogramu jakiegos innego. no nic smieszne jest to wszystko ale coz tak bywa...

    Hm... przyznam że posta nie rozumiem.
    Bo jeśli ma chodzić o KUP - to IMO fakt że nie potrzebował NOWEGO kompa
    nic nie zmienia - przedsiębiorstwa typu powiedzmy PROKOM też nie wrzucają
    w koszty NOWYCH kompów tylko STARE kompy - amortyzacja to się nazywa
    i polega na zaliczaniu w koszty JUŻ posiadanego sprzętu
    :|
    Przypomnę iż uważam że zniesienie prawa do 50% KUP mogłoby być
    uzasadnione, pod warunkiem dania prawa do amortyzacji wykowacom
    "osobistym" (dziś go NIE MAJĄ).
    Tak, wiem - broniący prawa do 50%KUP najwyraźniej w swojej masie
    prezentują zdecydowanie inny punkt widzenia (że to z tytułu samej
    "intelektualności" ma być przywilej) ale tego NIE popieram.
    Nie wiem co chcesz napisać, ale z cytatu wyczytałem iż jednak
    sam fakt zaliczenia KOMPA w koszty miałby wadzić - a to mi się
    zdecydowanie NIE podoba!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)