eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJakie koszty uzyskania od umowy o dzieło na napisanie programu ? › Re: Jakie koszty uzyskania od umowy o dzieło na napisanie programu ?
  • Data: 2006-07-13 18:29:45
    Temat: Re: Jakie koszty uzyskania od umowy o dzieło na napisanie programu ?
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-07-2006 o 20:23:19 Krzysztof <o...@N...onet.pl> napisał:

    > Czy dobrze rozumiem, za pisz?c soft, ktory wykorzystuje LGPL-a mam
    > koszty 50
    > %. Tantiemy od ka?dej maja 20 % kosztów ? Opracowanie urz?dzenia to 20 %
    > kosztów ? Przecie? to tak?e dzia?alno?ae autorska.

    Opracowanie urządzenia to 20%, bo to zwykła umowa o dzieło.
    Z tantiemami to nie wiem - opłata za licencję 50% by była,
    ale to jest gdy opłata jest z góry, z dołu to nie wiem bo wtedy udzielasz
    raz licencji na możliwość sprzedaży przez nabywcę a potem kasujesz już
    chyba
    raczej za zlecenie(dajesz licencję z możliwościa osprzedaży i zlecasz tą
    odsprzedaż).
    Więc by było 20%. Ale przyznam że się zamotałem.

    W UPDoF 50% dopuszcza się tylko w przypadku przeniesienia praw majątkowych
    autorskich
    więc tantiem chyba się pod to nie podciągnie IMHO. Ale mogę się mylić

    > Ok, ale jak sprawdzi to nie bedzie sie do czego przyczepic ? Tak
    > zrozumialem
    > Twoja wypowied 1/4 .

    Nie będzie ale jak będą sprawdzać to można się denerwować więc
    chciałem Cię uspokoić że na 99% nie będziesz się denerwował :)

    pozdrawiam